U wilt meer bezoekers naar uw winkel? U wilt uw naamsbekendheid vergroten? U wilt uw vaste klanten uitnodigen voor een speciale avond? U heeft binnenkort uitverkoop en u wilt dit communiceren? Of uw nieuwe collectie is binnen en u wilt dit aan uw klanten en potentiële klanten laten weten?

Bruka kan u helpen om deze diverse boodschappen te communiceren. Weet u niet welk kanaal het beste is? Direct mail, e-mail marketing, interactive print of misschien wel een combinatie? Profiteer van onze kennis en ervaring.

Persoonlijk

Bruka is gespecialiseerd in persoonlijke communicatie. Communicatie met een grote attentiewaarde en daarmee een grote impact en dus respons. Dit doen wij inmiddels al 40 jaar voor diverse branches, waaronder retail. Het startpunt is altijd uw strategie. Wat wilt u bereiken? In de route er naar toe begeleiden wij u graag.

Uw database is het begin van de persoonlijke communicatie. Welke informatie is beschikbaar en wat ontbreekt er nog? Onze eigen software Bruka’s DM Tool en onze programmeurs zorgen voor de correcte verwerking van uw databestand. Komt de informatie uit verschillende bronnen? Dan kunnen wij ontdubbelen om er zeker van te zijn dat uw mailing niet 2 x bij een en dezelfde persoon aankomt. Dit voorkomt irritatie en onnodige verspilling van uw budget.

Beeldpersonalisatie

Wist u dat u niet alleen tekst kunt personaliseren, maar ook afbeeldingen? Dit noemen wij beeldpersonalisatie. Stel: U verkoopt sportschoenen. Hoe leuk is het dan om een kaart te sturen naar uw klant met op de schoen de naam van uw klant. Dat is pas opvallend!

Ervaar de kracht van beeldpersonalisatie:
Beeldpersonalisatie retail

Direct mail

De toepassingen van personalisatie kunnen wij voor u uitvoeren in direct mail, e-mails en zelfs op interactieve websites (Crossmedia). Direct mail heeft een hoge attentiewaarde, het is een tastbaar product en levert naast een positieve merkbeleving bij de klant ook nog eens een hoge respons op.

Direct mail kan variëren van een brief in een envelop, tot een mooie, gepersonaliseerde brochure of kaart. De mogelijkheden zijn divers. Wij hebben zeer geavanceerde printers die een resultaat opleveren dat niet van drukwerk te onderscheiden is.

E-mail marketing

E-mail marketing heeft als bekende voordelen dat het snel en voordelig is, maar eigenlijk is het grootste voordeel de meetbaarheid. Heeft de ontvanger de e-mail geopend? Zijn de links in de e-mail aangeklikt en zoja, welke? Bruka’s software module voor e-mailmarketing biedt u toegang tot het dashboard. Zodoende kunt u 24/7 de resultaten van uw campagne inzien en zo nodig bijsturen.

Interactive print

Nog vrij nieuw is de mogelijkheid om interactive print in te zetten. Met name voor retail een zeer interessante toepassing. Een voorbeeld: Stel, u heeft een modezaak. Dan stuurt u uw klant per post een kaart dat de nieuwe collectie binnen is. U kunt op de kaart een interactieve laag aanbrengen, die de klant met zijn mobiel scant. Dit leidt bijvoorbeeld naar een filmpje waarop een model de kleding showt. Uw producten worden zo beter toonbaar en de klant wordt geprikkeld om een bezoek aan uw winkel te brengen. U hoeft geen dure brochure te versturen, een kaart volstaat. Zo wordt er een brug gevormd tussen offline en online.

Meer weten?

Er is nog veel meer mogelijk, wij hebben legio voorbeelden om uw doelgroep effectief te bereiken. Neem contact met ons op via mail info@bruka.nl of bel 0228-513202. Wij gaan graag met u in gesprek.