U wilt uw klanten oproepen voor de jaarlijkse APK keuring? Het is tijd voor de bandenwissel? Heeft  u nieuwe modellen die u onder de aandacht wilt brengen? Of heeft u een spectaculaire inruilactie? Bruka adviseert u graag over de mogelijkheden om uw doelgroep effectief te bereiken.

E-mail markerting

E-mail blijkt in de praktijk een goed middel om in te zetten voor informatieve boodschappen, zoals een oproep voor de APK en de bandenwissel. Maak het uw klanten zo makkelijk mogelijk, door direct een afspraakplanner toe te voegen.

Direct mail

Direct mail zorgt voor impact. Wilt u zeker zijn dat uw mailing opvalt? Kies dan voor personalisatie. Wij hebben legio voorbeelden.  Naast uw boodschap is het uiterlijk van de direct mail net zo belangrijk. Onze geavanceerde printers zorgen voor een resultaat dat niet van drukwerk te onderscheiden is. Ook de papier soort is belangrijk. Heeft u stoere modellen? Kies dan voor grover papier, zo komt de uitstraling van de mailing optimaal overeen.

Beeldpersonalisatie

Wist u dat u niet alleen tekst maar ook beeld kunt personaliseren? Bijvoorbeeld de naam van uw klant in het kenteken van de auto. Beeldpersonalisatie is op veel momenten in te zetten. Stuur uw klant een ansichtkaart met daarop de aangeschafte auto en laat ons een strik op de auto zetten met daarin de naam van de klant. Een leuke felicitatie, waarin u uw klant veel rijplezier wenst.

Maar u kunt misschien ook net die ene bezoeker aan de showroom over de streep trekken door deze een nieuwe prikkel te geven. Stuur bijvoorbeeld een kaart met de boodschap: Wij zien u graag terug en voeg de afbeelding van de auto toe met naam. Wedden dat deze bezoeker blijft dromen over de auto?

Ervaar de kracht van beeldpersonalisatie:
Beeldpersonalisatie automotive

Crossmediaal

Crossmedia is het ideale instrument om uw klant (nog beter) te leren kennen. Data is een waardevol bezit waarmee uw legio mogelijkheden krijgt voor effectieve marketing. Bovendien levert het ook uw klant veel voordelen op. Is het ingewikkeld? Nee, zeker niet. Een crossmedia campagne is eenvoudig van opzet en kan naar wens worden uitgebreid.

Even een voorbeeld. U wilt in de toekomst graag uw klanten e-mailen, maar u heeft geen e-mailadressen. Stuur uw klanten dan een kaart met een pURL (persoonlijke URL). Deze URL verwijst naar de klant zijn eigen, persoonlijke webpagina. Hier kan de klant zijn gegevens aanvullen en wijzigen. Deze gegevens worden door ons automatisch opgeslagen in de database.

Target marketing

Een stapje verder is om de klant naar zijn voorkeuren te vragen. Een klant met een gezin met 3 kinderen, zal hoogstwaarschijnlijk niet geïnteresseerd zijn in een sportauto. U kunt dus vragen waar de klant zijn interesse naar uit gaat. In volgende mailings stuurt u deze klant voortaan alleen aanbiedingen die voor deze klant van belang zijn. Een win-win situatie. Uw klant ontvangt alleen nog post waar hij interesse in heeft, ook wel target marketing genoemd. U bespaart geld door deze vorm van effectieve marketing. Daarnaast krijgt u uw klanten zeer goed in beeld, dit kan zelfs leiden tot andere keuzes met betrekking tot uw inkoop.

Wilt u meer weten?

Neem dan contact met ons op via de mail info@bruka.nl of bel 0228-513202. Wij gaan graag met u in gesprek.