crossmedia bij Bruka Service

Crossmedia

Bij een Crossmedia campagne wordt een mix van mediakanalen ingezet, om te communiceren met uw doelgroep. Interactie staat hierbij centraal.

De kracht van Crossmedia

Een Crossmedia campagne biedt veel voordelen om interactief te communiceren met uw klanten:

  • U kunt aan iedere klant precies de juiste mediamix aanbieden. Daarmee bereikt u
    personen die u anders misschien niet zou bereiken.
  • Ieder communicatiekanaal heeft zijn eigen voordelen, combineer je deze, dan versterken ze
    elkaar en daarmee bereik je synergie.
  • Crossmedia leidt tot interactie, hierdoor is persoonlijke, 1 op 1 communicatie mogelijk.
  • Crossmedia leidt tot meer inzicht in de doelgroep. De klant geeft zelf aan waar hij in
    geïnteresseerd is en op welke wijze hij benaderd wil worden en het aantal contactmomenten.
  • De klantendatabase wordt up to date gemaakt en uitgebreid.
  • Er zijn meerdere contactmomenten, herhaling is een krachtig middel om te overtuigen.
  • De resultaten van een campagne zijn zeer goed meetbaar en realtime toegankelijk.

Bruka combineert offline (Direct Mail) en online (E-mail, pURL, Mobile/ SMS) kanalen in een campagne, de keuze voor de kanalen en het moment waarop deze worden ingezet is afhankelijk van het communicatieplan. Wij adviseren graag in een vroeg stadium om het Crossmedia traject naar uw wensen in te richten.

Resultaten van Crossmedia

Bruka maakt gebruik van geavanceerde software van Direct Smile om uw Crossmedia campagne professioneel uit te voeren. U krijgt van ons toegang tot de Crossmedia module, waardoor u zelf 24/7 realtime de resultaten van de campagne kunt bekijken. Indien nodig, kan de campagne direct worden bijgestuurd om een zo optimaal resultaat te bereiken.

Wilt u meer informatie of advies over het Crossmedia traject en wat Bruka voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij geven u graag advies!